Ένα χρόνο μετά την πρώτη ανακοίνωση της τεχνολογίας Multitask Unified Model (MUM) η Google εισάγει ένα νέο τρόπο αναζήτησης, χρησιμοποιώντας συνδυασμό κειμένου και εικόνων ταυτόχρονα. Αυτή η νέα δυνατότητα έρχεται για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών της Google.
Το εργαλείο αυτό σχεδιάστηκε ώστε να χρησιμοποιείται για αναζητήσεις που δεν είναι τόσο απλές όσο μια μεμονωμένη εικόνα ή φράση κειμένου.
Για παράδειγμα θα μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία από ένα μαύρο φόρεμα και να ψάξετε για το ίδιο ή κάποιο παρόμοιο σε κόκκινο χρώμα προσθέτοντας στην αναζήτηση μέσω του Google Lens τη λέξη «κόκκινο» για να δείτε αν υπάρχει και σε αυτή την απόχρωση.
Οι χρήστες να μπορούν να δοκιμάσουν την πολλαπλή αναζήτηση μέσα από την εφαρμογή της Google για συσκευές iOS και Android. Συγκεκριμένα, πατώντας το εικονίδιο του εργαλείου Google Lens μπορούν να επιλέξουν μια εικόνα και στη συνέχεια μέσω του “Add to your Search” να προσθέσουν κείμενο, ενισχύοντας έτσι την αναζήτησή τους.
Προς το παρόν το συγκεκριμένο feature είναι διαθέσιμο σε Beta έκδοση, μόνο στην Αμερική καθώς οι δοκιμές της τεχνολογίας MUM συνεχίζονται και έπειτα αναμένεται το λανσάρισμα του παγκοσμίως.
Σε αυτή τη μεταβατική περίοδο και μέχρι η πολλαπλή αναζήτηση να είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν website & e-shop να προχωρήσουν σε optimization σε εικόνες και περιεχόμενο. Στην ΟΧ Design γνωρίζουμε καλά τον τρόπο. Επικοινώνησε μαζί μας.